Informacje
Chcę kupić produkt dodany na stronie internetowej, ale jest podana informacja „Brak w magazynie”. Co zrobić, żeby móc go zakupić?
Wystarczy pod komunikatem „Powiadom mnie o dostępności” podać swoje dane i nacisnąć przycisk „Zapisz się teraz”. Jeśli będzie to możliwe, sprowadzimy produkt. Kiedy ponownie będzie dostępny, otrzymasz wiadomość e-mail.
Jeśli potrzebujesz znać termin lub inne szczegóły, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
Interesuje mnie zakup towaru firmy będącej w ofercie sklepu, ale zależy mi na innym produkcie niż te, które figurują na stronie. Czy jest możliwość, by sprowadzić go dla mnie?
Jeśli współpracująca z nami Firma dysponuje preferowanym towarem, jest to możliwe. Skontaktuj się z nami i zobaczymy, co da się zrobić.
Mamy dostęp do różnych sprzedawców i z myślą o naszym kliencie jesteśmy otwarci również na nowe współprace.
Jak przebiega proces robienia zakupów w internetowym sklepie myśliwskim Ostoja?
Po wybraniu produktów i dodaniu ich do koszyka, należy nacisnąć przycisk „Przejdź do płatności” i uzupełnić niezbędne do zrealizowania zakupu dane osobowe, oraz wybrać sposób odbioru zamówienia.
W przypadku odbierania zamówienia w siedzibie sklepu, należy uprzednio je opłacić lub w uwagach do zamówienia dopisać płatność przy odbiorze. Na miejscu wskazane jest podanie numeru zamówienia lub okazanie dowodu osobistego w celu potwierdzenia danych osoby zamawiającej, lub informacji dot. zamówienia. Cena jest równowarta kosztom wybranych produktów, nie pobieramy dodatkowych opłat za odbiór.
W przypadku odbierania zamówienia od dostawcy, odbiór odbywa się standardowo, w zależności od sposobu dostawy. Po wybraniu dostawy przez kuriera (z wyłączeniem opcji za pobraniem), zamówienie, wraz z kosztami przesyłki, należy opłacić do trzech dni roboczych (aktualnie możliwa jest jedynie płatność przelewem tradycyjnym – wystarczy wejść na konto w swoim banku i w formularzu przelewu podać nazwę odbiorcy, numer konta i odpowiednią kwotę, zaś w tytule najlepiej podać nr zamówienia). Aktualnie obowiązujące ceny to 15 zł za przesyłkę standardową uprzednio opłaconą i 20 zł za przesyłkę opłacaną przy odbiorze.
W obu przypadkach wskazane jest sprawdzanie poczty elektronicznej, na którą dostarczane są informacje dot. aktualnego statusu zamówienia. Wiadomość o zrealizowaniu zamówienia oznacza, że czeka ono na odbiór, bądź zostało zrealizowane przez sklep i czeka, aż odbierze je kurier.
W razie potrzeby wyjaśnienia spraw związanych z zamówieniem, bądź uzyskania więcej informacji, zapraszamy do kontaktowania się z nami (dane znajdują się w zakładce „Kontakt”).
Przed chwilą złożyłem zamówienie, jednak rozmyśliłem się i chciałbym je anulować. Jak to zrobić?
Dopóki płatność do nas nie dotrze, zamówienie nie jest realizowane. Jeśli zakup nie został opłacony, po 3 dniach roboczych zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku, w którym płatność została dokonana, ale zamówienie nie posiada statusu „Zrealizowane”, skontaktuj się z nami niezwłocznie.
Zamówiłem produkty ze sklepu, ale zapomniałem je opłacić. Czy powinienem ponowić zamówienie?
Jeżeli nie minęły trzy dni robocze i nie dotarł mail o nieudanym zamówieniu, wystarczy opłacić to, które już zostało złożone. Jeśli wiadomość o zmianie statusu zamówienia dotarła, należy złożyć zamówienie jeszcze raz.
Właśnie dotarło do mnie zamówienie. Co powinienem zrobić, jeśli w ciągu 14 dni zdecyduję się je zwrócić, lub wystąpi potrzeba zareklamowania produktu?
W przypadku odstąpienia od umowy, wystarczy zabezpieczyć towar i odesłać go do nas razem z dowodem zakupu (paragonem) oraz wypełnionym oświadczeniem odstąpienia od umowy dostępnym na stronie Informacje (może być wysłany razem z produktem lub mailowo). Wcześniej wskazane jest zapoznanie się z punktami regulaminu, w których wskazane są produkty nie podlegające zwrotowi. W razie wątpliwości można się z nami skontaktować w celu wyjaśnienia sytuacji. Szczegółowe informacje dotyczące terminów, kosztów, i in., również znajdują się w regulaminie. Produkty, w przypadku których możliwy był wyłącznie odbiór osobisty, również zwrócić można jedynie w taki sposób.
W przypadku potrzeby zareklamowania, należy wypełnić formularz reklamacyjny i wysłać do nas razem z reklamowanym produktem i paragonem (formularz można wysłać mailem). Część informacji dotyczących procedury znajduje się w regulaminie, niemniej zależnie od produktu i firmy, sam proces może być różny. Zwłaszcza w przypadku uszczerbek czy uszkodzeń produktu pomocnym może być uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy.
Dokładamy starań, by nasi klienci byli zadowoleni z produktów, które dla nich sprowadzamy i angażujemy się w rozwiązywanie ewentualnych problemów.
Na samym dole zakładki znajdują się wzory, które można wykorzystać podczas zwracania bądź reklamowania produktów.
Jestem stałym klientem sklepu i chciałbym przyspieszyć proces składania zamówień. Co mogę zrobić?
Po założeniu konta dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży na odległość zapisują się, dzięki czemu kolejne zakupy mogą przebiegać nieco szybciej.
Myślę o nabyciu broni i amunicji, które są widoczne w ofercie sklepu, ale nie ma możliwości jej dostarczenia. Co powinienem zrobić, jeśli jestem już zdecydowany i chciałbym dokonać zakupu?
W takim przypadku najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo i ustalić szczegóły. Zwykle chętnie rezerwujemy broń dla naszego klienta i uzgadniamy dogodny termin odbioru. Jesteśmy również otwarci na sprowadzanie pozycji niewidocznych na stronie.
Formularz reklamacyjny do pobrania:
Odstąpienie od umowy do pobrania: